loading...
دانلود نرم افزار هک .
admin بازدید : 264 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

دوستان من امروز شيوه جديد و خلاقانه از هک ماي اف سي بدست آوردم . که دريافت اين شيوه به صورت مجاز است اما من براي انجام اين کار نياز به کارت شارژ ايرانسل 5000 توماني و رمز و ايميل شما دارم تا براي شما اين شيوه را به کار ببرم . اين شيوه اگر انجام شود بايد براي بار دوم تا 24 ساعت صبر کنيد.

راه ديگري هم وجود دارد شما با دادن کارت شارژ 5000 توماني به ما و ايميل خود . ما نوع کار را به ايميل شما ارسال ميکنيم... و شما اين کار ها را انجام ميدهيد...

براي هر بار يک کارت شارژ0500 توماني يا هر گونه ي ديگري .. مثال..

کارت شارژ : 2000+2000+1000=5000 .

شما بايد رمز کارت ها يا کارت را به صورت خصوصي در نظرات وارد کنيد...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/05/21 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش لطفا جواب اين پيامو به ايميلم ارسال كن برات خصوصى فرستادم تا انتظار براى بقيه ايجاد نشه
من دوست محمدرضا مرعشى هستم نميشه من 2000 تومن شارژ بدم ؟؟ خواهش ميكنم رفيقشکلک
پاسخ : na . man hanooz pool dar nayavordamm dadash


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما دوست داريد سايت ما کدام يک را براي دانلود بگذارد؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 2,114
  • بازدید کلی : 15,881